I CAN'T MAKE YOU LOVE ME

13:38 Marhile 0 Comments

Siemka wszystkim!
Przperaszam za tak długą nie obecność no ale czas ehhh
Ogólnie nie uznaje ''nie mam czasu'' ale serio zimno jest a drugie szkołaaa
Powiem wam, że dzisiaj padało i było zimno ale...udało sie zrobić zdjęcia!
Więc zrobiłam taki Lookbook ??? idk





Ogólnie nad stylizacją nie rozmyślałam długo, wręcz wyszło na spontanie - o to ładne to biore haha
Wyszło megaaa i to za zasługą mojego fotografa.
Było fajnie mimo, że trzęsłyśmy sie z zimna ( mam nadzieje ze nie bede chora )

Pierwszy raz zdjęcia wyszły tak super, że szkoda byłoby je przerabiac serioo



Golfik jest z H&M i nosze go w sumie czesto.
Tu taj go w sumie najlepiej widac







Uwaga uwaga tu taj widać szczegóły !






Ładne zdjęcie to daje 8)















 


Te zdjęcia to sztoss
Mimo pogody i aut ktore przeszkadzały udalo sie :)

















Lubicie burze ? Większość jako dzieci sie ich boimy.
A dają taki klimaaat









Dobraaa

A teraz - CO ONA MIAŁA NA SOBIE?

Lećmy od góry w dół :)
Na górze czyli golfik i dusik z tym o to kółkiem ?
Dusik-obroża nw jak to sie nazywa kupiony na aliexpress i ogólnie nie moge cie wypowiedzieć o tej stronce 100% ponieważ zamowiłam dopiero 2 rzeczy  i no
Ale nie widze wad oprócz czekania aż przyjdą -,----

Ogólnie to firankowe czarne cos to sukienka na ramiączkach.
Ma pod spodem taki materiał zeby dupy nie było widać tak
A tak to jest prześwitująca także superancko

Założyłam rajtuzy i zakolanowki >>>>zimno
I buty, czyli creepersy nie dawno pokazywane


Mało skomplikowane :D

Ogólnie mam pomysł na kolejny post i chcielibyście o tunelach czy włosach ?
Dajcie znać w komentarzach czy gdzie tam chcecie






https://www.youtube.com/watch?v=MYZ8EaetCz0 (polecam)


Szczególne podziękowania dla Roksany fotografa.



Pozdrawiam.

Ala.

You Might Also Like

0 komentarze: