JAK UZYSKAĆ SZARE WŁOSY?

07:27 Marhile 0 Comments

Cześć wszystkim!

Często u mnie pojawiają się pytania jak uzyskałam swoj kolor włosów. Stwierdziłam, że napisze kilka słów jak co i na co uważać.
Zacznijmy ze w moim włosie jest dużo miedzi a moj naturalny to blond, wiec nie mozna sie kierować w 100% tym co wam napisze. Bo to, że mi wyszło nie znaczy że wam wyjdzie.
Moja przygoda z farbowaniem szła przez góry zaczynając od rozjaśniania.
Rozjaśnianie niszczy włosy jak każdy wpływ na nie alee u mnie to nie było jakoś tragicznie.

Zresztą wszędzie natkniecie sie na to rozjaśnianie także to wyrok na szare włosy czy odcień bieli.
Rozjaśnianie to w sumie nic z pożniejszym farbowaniem odrostów.
Ale ten kolor ma swoją cene :)




CZYM ROZJAŚNIAŁAŚ?

Rozjaśniacze kupywałam stacjonarnie - natura/rossmann jedne z najtańczych bo po co przepłacać nie Ala? Czy żałuje, że nie zwróciłam szczególnej uwagi na to czym bede rozjaśniać? O tak i to bardzo.
Niestety nie moge wam jeszcze doradzić dobrego w miare rozjąsniacza ale możecie poczytać recenzje na temat ich u innych blogerek
Jak przetestuje kiedyś to zrobie edit:)




CZYM FARBOWAŁAŚ?


Jak już mamy rozjąsnione włosy to pora na farbe. Poczytałam, zaryzykowałam i kupiłam Joanne 'gołebi popiel'' Pierwszy raz na odrostach wyszły mi fioletowe. Za drugim farbowaniem wyszły z odcieniem fioletu ale po tygodniu sie spłukało! I małam równo calutkie szare. Farby nie jest dużo, więc na moje przydałoby sie 2 kupić. A mam jakie widzicie:)




JAK UTRZYMAĆ TEN EFEKT?

Najbardziej wpływa mycie włosów. Więc myjemy fioletowym szamponem a efekt sie trzyma.
No ale nie każdy szampon jest dobry. Słyszalam, że duzo wysusza i daje efekt zerowy. Ja jak to ja- kupiłam rossmanowy i wydaje mi sie dobry. Kolor sie trzyma i nie niszczy mi jakoś tych nitek.


Są inne sposoby, by miec te szare włosy- płukanki, mieszanie odżywek z gencjaną itp.
Tak jak zwykłe pójscie do fryzjera. Tylko z tym idą koszty.

Mam  nadzieje, że wyjaśniłam a jeżeli macie pytania to pisać!











Pozdrawiam.

Ala.

You Might Also Like

0 komentarze: