My boyfriends

13:37 Marhile 0 Comments

Siemka 

Przepraszam bardzo za tak długo nie obecność no ale lenistwo wygrywa haha
Ogólnie planuje notke o tunelach albo o paznokciach no ale to plany
A dzisiaj notka o moich...szczurach! 
Tak, k o c h a m szczurki i powiem wam, że to naprawde zwierzątka (szukam słowa) niesamowite :D



Na zdjęciu Mello i Near 
Imiona z postaci Death Note 
Tych dwóch chłopaków mam od października a jak braliśmy je miały około 4 tygodni 
Oswajanie szło ciężko, nie dali nawet sie dotknąć ( aktualnie śpią czasem obok mnie :D) 
Po około 1,5 miesiąca dawali sie wziąć na ręce.


















Near to normalnie model haha :D


Nie robilam zdjęć klatki (zapomnialam) Ale ogólnie staram sie brać szczury na kanape gdy jestem w domu i nie trzymać ich w klatce. 


Przy kupnie szczura musimy pamiętać, że to nie zabawka czy dekoracja. One muszą sie wybiegać :)







Jeju to zdjęcie jest takie słodkie haha




Modele jak nic






A co to :D






Dobra a teraz troche o szczurach.
Nie jestem znawcą ale pierwsze co - SZCZUR NIE MOZE BYC SAM
Czyli 2 albo wcale. 
Moje słodziaki to bracia i od urodzenia razem <3 
Uwielbiają jajka i to meega
Ogólne nie mają jakiejś diety, tylko daje im to co im smakuje- tak samo z dobraniem karmy
Zawsze gdy mam jakiś problem to polecam grupkę na fejsbukach ''szczury'' zawsze doradzą :)

















Jeśli chodzi o tego pana to do top model może iść :D


Ogólnie o tych małych stworzonkach można pisać tyle 
No ale czas czas. 

Przy zdjęciach pomagała Asia :D


Pozdrawiam.

Ala.

You Might Also Like

0 komentarze: